SEA

Meer dan zoekwoorden: de nieuwste SEA campagne tactieken  

Maak van elke muisklik een persoonlijke klik

Heb je als marketeer te maken met resellers, complexe klantreizen en grote DMU’s? 

Dan is het opzetten van een succesvolle SEA campagne geen eenvoudige taak. Bovendien leveren traditionele SEA-methoden teleurstellende resultaten op: hoge advertentiekosten in ruil voor weinig ideale klanten.

Ontdek zelf hoe het ook anders kan. Met onze onorthodoxe, moderne aanpak maken we het verschil. 

  • Bespaar gegarandeerd minstens 30% op je advertentiekosten;
  • Verbeter je SEA campagnes dankzij slimme data-analyses;
  • Word een expert in lange, ingewikkelde customer journeys; 
  • Bouw zorgvuldig verschillende touchpoints op;
  • Ontdek welke positie in Google leidt tot meer conversies; 
  • Adverteren op Google is niet de enige weg naar succes: ervaar ook de kracht van Bing Ads;
  • Besteed je SEA advertentiebudget aan de juiste doelgroepen.

Ik ken je, ik vind je leuk, ik vertrouw je, ik hou van je 

In de wereld van B2B en B2B2C draait het natuurlijk allemaal om het creëren van bekendheid, sympathie en vertrouwen bij potentiële klanten. Simpel gezegd: mensen moeten je kennen, leuk vinden, vertrouwen én van je houden, voordat ze iets bij je willen kopen.

Maar in de B2B-sector liggen de aankooprisico’s vaak wat hoger. Daarom is 1 enkel contactmoment gewoon niet genoeg om dat vertrouwen te winnen. 

En voor B2B2C is het de uitdaging om prospects te verleiden tot een websitebezoekje of een aankoop via een reseller. Ook hier geldt dat 1 contactmoment onvoldoende is om ze te overtuigen.

Dus hoe pakken we dit dan aan? 

Verleid, bouw op & win met je SEA campagne

We zetten een strategische SEA campagne in met verschillende touchpoints. Zo bereiken we 2 belangrijke doelen: 

  1. Bij dringende behoefte: prospects kiezen liever voor jou dan voor andere SEA-aanbieders.
  2. Bij behoeftecreatie: we bouwen met SEA de ‘know you, like you en trust you’ op. 

Kortom: we gebruiken als SEA specialist slimme tactieken om prospects te verleiden; vertrouwen bij ze op te bouwen; en ze uiteindelijk als nieuwe klanten binnen te halen

Slim adverteren op Google

Google is meer dan een zoekmachine. Naast SEO biedt Google Ads vele andere mogelijkheden om de top 3 te bereiken, zoals:

  • het boosten van je merk met YouTube-banneradvertenties;
  • de aandacht trekken met display-advertenties op diverse Google-websites;
  • het slim inzetten van remarketing.

Op deze manier creëren we meerdere contactmomenten in de complexe customer journey van je doelgroep!

Verander je advertentiebudget in een spaarpot

Omdat we zo gespecialiseerd zijn in de niches en complexe verkooptrajecten van onze klanten, is onze track record als SEA specialist altijd minimaal 30% kostenbesparing. En dat, zónder in te leveren op de advertentieposities. 

En nemen we je Google Ads-account van een concullega over? Dan bespaar je niet alleen 30% op je SEA advertentiekosten, maar verbeteren we je positie ook nog!

Maar zelfs dát is nog niet alles:

We gaan zó ver in strategisch doordenken, dat we ontdekken welke Google-positie voor jou de meeste conversies oplevert. En dat hoeft niet perse de #1 positie te zijn, wist je dat?

Zo zorgen we naast kostenbesparing dus ook nog eens voor meer conversies.

Een SEA campagne die werkt: bereik moeiteloos de meest complexe doelgroepen

Wil jij ook door slim te adverteren op Google en Bing:

  • minstens 30% minder uitgeven aan je SEA advertenties? 
  • bovenaan staan in Google en Bing?
  • meer vertrouwen opbouwen bij je doelgroep?
  • verbeterde conversies?

Ervaar dan snel hoe we samen van elke muisklik een persoonlijke klik maken!