Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

Onderzoek wijst uit dat een jaar zonder advertenties je verkoopresultaat met bijna 50 procent kan verminderen. En dat is jammer, want het herstellen van een vervaagde merkherinnering kost aanzienlijk meer ...
Marketing en Finance alignment

Marketing en Finance alignment

Ben je als B2B marketeer een eind op weg met de alignment tussen marketing en sales? Dat zou mooi zijn, want het is tijd om een volgende verbinding te leggen. ...
Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

Als B2B marketeer herken je je ongetwijfeld in de volgende situatie: Yes we hebben leads gegenereerd die door sales kunnen worden opgevolgd! Binnen de marketingafdeling is iedereen blij en superenthousiast ...
Branding in het B2B-marketingplan van ’23

Branding in het B2B-marketingplan van ’23

Wie het hoofdstuk over B2B Marketing in het NIMA Marketingfacts jaarboek heeft gelezen, weet het: uit recent onderzoek blijkt dat een kwart van de B2B-bedrijven gemiddeld minder dan 20% van hun marketingbudget ...
Lone B2B-wolf: kom es uit je hol!

Lone B2B-wolf: kom es uit je hol!

De scherpste tips voor de eenzame B2B-marketeers om hogere output te realiseren (en gelukkiger te worden) Binnen de wat meer traditionele B2B-organisaties zijn de marketing-verwachtingen vaak niet eens de resultaten, ...
De mindset van topmarketeers

De mindset van topmarketeers

Wanneer je te veel met de concurrentie bezig bent, zorgt dit ervoor dat je focus verliest op je eigen strategie Er is aandacht genoeg voor de methoden en theorieën van ...
Hou je oud-collega’s aan boord

Hou je oud-collega’s aan boord

Waarom ex-medewerkers de grootste ambassadeurs van je bedrijf zouden moeten zijn Wanneer wij als marketeers denken aan ‘ambassadeurs’, denken we veelal aan…