Synerflow

Skip to content
  • Expertise
    • Onderzoek en Analyse
    • Strategie
    • Implementatie & Executie
  • Sectoren
  • Cases
  • Over Ons
    • Jobs & Traineeships
    • Bezoek & Contact
    • Onze Filosofie
    • Blogs

Module: Magazine

  • Strategie

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

    Iedere B2B marketeer kent het wel, de ‘buyer persona’. Vanuit verschillende hoeken in B2B marketing land duiken ze op als strontvliegen rond een verse hondendrol ...
  • Strategie

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

    Onderzoek wijst uit dat een jaar zonder advertenties je verkoopresultaat met bijna 50 procent kan verminderen. En dat is jammer, want het herstellen van een ...
  • Strategie

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

    Account Based Marketing (ABM) is een doelgerichte en strategische marketingbenadering om je belangrijkste prospects te identificeren, aan te trekken én te converteren. ABM richt zich ...
  • Strategie

    Marketing en Finance alignment

    Marketing en Finance alignment

    Ben je als B2B marketeer een eind op weg met de alignment tussen marketing en sales? Dat zou mooi zijn, want het is tijd om ...
  • Strategie

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

    Tijdens de afgelopen B2B Exchange bij AFAS in Leusden stond ik tijdens de ronde-tafel-sessies binnen B2B bij het onderwerp data science. Tijdens de sessie werden ...
  • Strategie

    Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

    Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

    Als B2B marketeer herken je je ongetwijfeld in de volgende situatie: Yes we hebben leads gegenereerd die door sales kunnen worden opgevolgd! Binnen de marketingafdeling ...
  • Strategie

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

    Iedere B2B marketeer kent het wel, de ‘buyer persona’. Vanuit verschillende hoeken in B2B marketing land duiken ze op als strontvliegen rond een verse hondendrol ...
  • Strategie

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

  • Strategie

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

  • Strategie

    Marketing en Finance alignment

    Marketing en Finance alignment

  • Strategie

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

  • Strategie

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

    Iedere B2B marketeer kent het wel, de ‘buyer persona’. Vanuit verschillende hoeken in B2B marketing land duiken ze op als strontvliegen rond een verse hondendrol ...
  • Strategie

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

    Onderzoek wijst uit dat een jaar zonder advertenties je verkoopresultaat met bijna 50 procent kan verminderen. En dat is jammer, want het herstellen van een ...
  • Strategie

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

  • Strategie

    Marketing en Finance alignment

    Marketing en Finance alignment

  • Strategie

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

  • Strategie

    Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

    Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

  • Strategie

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

    Iedere B2B marketeer kent het wel, de ‘buyer persona’. Vanuit verschillende hoeken in B2B marketing land duiken ze op als strontvliegen rond een verse hondendrol ...
  • Strategie

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

    Onderzoek wijst uit dat een jaar zonder advertenties je verkoopresultaat met bijna 50 procent kan verminderen. En dat is jammer, want het herstellen van een ...
  • Strategie

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

  • Strategie

    Marketing en Finance alignment

    Marketing en Finance alignment

  • Strategie

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

  • Strategie

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

    Iedere B2B marketeer kent het wel, de ‘buyer persona’. Vanuit verschillende hoeken in B2B marketing land duiken ze op als strontvliegen rond een verse hondendrol ...
  • Strategie

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

    Onderzoek wijst uit dat een jaar zonder advertenties je verkoopresultaat met bijna 50 procent kan verminderen. En dat is jammer, want het herstellen van een ...
  • Strategie

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

    Account Based Marketing (ABM) is een doelgerichte en strategische marketingbenadering om je belangrijkste prospects te identificeren, aan te trekken én te converteren. ABM richt zich ...
  • Strategie

    Marketing en Finance alignment

    Marketing en Finance alignment

    Ben je als B2B marketeer een eind op weg met de alignment tussen marketing en sales? Dat zou mooi zijn, want het is tijd om ...
  • Strategie

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

    Tijdens de afgelopen B2B Exchange bij AFAS in Leusden stond ik tijdens de ronde-tafel-sessies binnen B2B bij het onderwerp data science. Tijdens de sessie werden ...
  • Strategie

    Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

    Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

    Als B2B marketeer herken je je ongetwijfeld in de volgende situatie: Yes we hebben leads gegenereerd die door sales kunnen worden opgevolgd! Binnen de marketingafdeling ...
  • Strategie

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

  • Strategie

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

  • Strategie

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

  • Strategie

    Marketing en Finance alignment

    Marketing en Finance alignment

  • Strategie

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

  • Strategie

    Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

    Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

  • Strategie

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

    Iedere B2B marketeer kent het wel, de ‘buyer persona’. Vanuit verschillende hoeken in B2B marketing land duiken ze op als strontvliegen rond een verse hondendrol ...
  • Strategie

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

    Onderzoek wijst uit dat een jaar zonder advertenties je verkoopresultaat met bijna 50 procent kan verminderen. En dat is jammer, want het herstellen van een ...
  • Strategie

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

    Account Based Marketing (ABM) is een doelgerichte en strategische marketingbenadering om je belangrijkste prospects te identificeren, aan te trekken én te converteren. ABM richt zich ...
  • Strategie

    Marketing en Finance alignment

    Marketing en Finance alignment

    Ben je als B2B marketeer een eind op weg met de alignment tussen marketing en sales? Dat zou mooi zijn, want het is tijd om ...
  • Strategie

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

    Tijdens de afgelopen B2B Exchange bij AFAS in Leusden stond ik tijdens de ronde-tafel-sessies binnen B2B bij het onderwerp data science. Tijdens de sessie werden ...
  • Strategie

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

    De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

  • Strategie

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

    Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

  • Strategie

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

    Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven

  • Strategie

    Marketing en Finance alignment

    Marketing en Finance alignment

  • Strategie

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

    Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn

  • Strategie

    Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

    Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

  • Strategie

    Marketing heeft momentum en B2B marketeers spelen een glansrol

    Marketing heeft momentum en B2B marketeers spelen een glansrol

  • Strategie

    Branding in het B2B-marketingplan van ’23

    Branding in het B2B-marketingplan van ’23

  • Algemene voorwaarden
  • Blogs
  • Over Ons
  • Contact
Alle rechten voorbehouden - Synerflow 2021