Module: Posts Slider
De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten
Iedere B2B marketeer kent het wel, de ‘buyer persona’. Vanuit verschillende hoeken in B2B marketing land duiken ze op als ... Keep ReadingHou je merk springlevend (en onvergetelijk)
Onderzoek wijst uit dat een jaar zonder advertenties je verkoopresultaat met bijna 50 procent kan verminderen. En dat is jammer, ... Keep ReadingAccount Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven
Account Based Marketing (ABM) is een doelgerichte en strategische marketingbenadering om je belangrijkste prospects te identificeren, aan te trekken én ... Keep ReadingMarketing en Finance alignment
Ben je als B2B marketeer een eind op weg met de alignment tussen marketing en sales? Dat zou mooi zijn, ... Keep ReadingLone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn
Tijdens de afgelopen B2B Exchange bij AFAS in Leusden stond ik tijdens de ronde-tafel-sessies binnen B2B bij het onderwerp data ... Keep ReadingWaarom Sales geen F*** om jouw leads geeft
Als B2B marketeer herken je je ongetwijfeld in de volgende situatie: Yes we hebben leads gegenereerd die door sales kunnen ... Keep ReadingMarketing heeft momentum en B2B marketeers spelen een glansrol
Wanneer je denkt aan de geschiedenis van marketing, komen er waarschijnlijk vooral B2C merken en campagnes voorbij in je gedachten. ... Keep ReadingBranding in het B2B-marketingplan van ’23
Wie het hoofdstuk over B2B Marketing in het NIMA Marketingfacts jaarboek heeft gelezen, weet het: uit recent onderzoek blijkt dat een kwart ... Keep Reading
-
De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten
-
Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)
-
Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven
-
Marketing en Finance alignment
-
Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn
-
Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft
-
Marketing heeft momentum en B2B marketeers spelen een glansrol
-
Branding in het B2B-marketingplan van ’23
Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven
Account Based Marketing (ABM) is een doelgerichte en strategische marketingbenadering om je belangrijkste prospects te identificeren, aan te trekken én ... Keep ReadingMarketing en Finance alignment
Ben je als B2B marketeer een eind op weg met de alignment tussen marketing en sales? Dat zou mooi zijn, ... Keep ReadingLone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn
Tijdens de afgelopen B2B Exchange bij AFAS in Leusden stond ik tijdens de ronde-tafel-sessies binnen B2B bij het onderwerp data ... Keep ReadingWaarom Sales geen F*** om jouw leads geeft
Als B2B marketeer herken je je ongetwijfeld in de volgende situatie: Yes we hebben leads gegenereerd die door sales kunnen ... Keep ReadingMarketing heeft momentum en B2B marketeers spelen een glansrol
Wanneer je denkt aan de geschiedenis van marketing, komen er waarschijnlijk vooral B2C merken en campagnes voorbij in je gedachten. ... Keep ReadingBranding in het B2B-marketingplan van ’23
Wie het hoofdstuk over B2B Marketing in het NIMA Marketingfacts jaarboek heeft gelezen, weet het: uit recent onderzoek blijkt dat een kwart ... Keep ReadingLone B2B-wolf: kom es uit je hol!
De scherpste tips voor de eenzame B2B-marketeers om hogere output te realiseren (en gelukkiger te worden) Binnen de wat meer ... Keep ReadingDe mindset van topmarketeers
Wanneer je te veel met de concurrentie bezig bent, zorgt dit ervoor dat je focus verliest op je eigen strategie ... Keep Reading
-
Account Based Marketing: Winnende strategie voor B2B-bedrijven
-
Marketing en Finance alignment
-
Lone Wolf B2B marketeer – Gebruik je data als goudmijn
-
Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft
-
Marketing heeft momentum en B2B marketeers spelen een glansrol
-
Branding in het B2B-marketingplan van ’23
-
Lone B2B-wolf: kom es uit je hol!
-
De mindset van topmarketeers