Test te maken met complexe DMU’s of resellers? Wij helpen je om effectief meer resultaat te boeken.

SynerFlow: voor B2B(2C)-bedrijven die écht willen groeien

Online marketing specialist voor B2B(2C)-bedrijven die werken met complexe DMU’s, lange klanttrajecten of resellers.
SynerFlow is hét online marketingbureau voor B2B-bedrijven met hoge ambities. Bij ons geen quick fixes, maar een focus op strategisch sterke oplossingen voor duurzame topresultaten. Werk je samen met ons, dan kies je bewust voor kwaliteit, toewijding en omzetverhoging. Samen transformeren we je marketing én organisatie, zodat je merk slim en duurzaam groeit. Ook op internationaal niveau.

Samenwerkingen waar we trots op zijn

Meer synergie en flow in je strategische marketing
  • B2B

    Haal droomklanten met lange salestrajecten binnen. 

    Speel in op de behoeften van de verschillende stakeholders binnen de DMU.

    Onderscheid je makkelijker van concurrenten in jouw uitdagende markt.

    START HIER
  • B2B2C

     Maak ingewikkelde klanttrajecten en doelgroepen overzichtelijk.

     Bouw sterke relaties op met resellers, distributiepartners en prospects.

     Creëer voldoende consumentenvraag en stimuleer verkoop.

    START HIER

Samen bouwen we aan een superieur merk.

 Onderzoek & diagnose

✓ Meten = weten
✓ Datagedreven marketingstrategieën
✓ Leg een krachtig fundament
✓ Vergroot je kans op succes

Implementatie & uitvoering

✓ Begeleiding strategie 
✓ SEA-campagnes
✓ ABM-campagnes
✓ Technische SEO
✓ SEO-webcontent
✓ Social media content
✓ Social advertising

Strategie & advies

✓ OGSM
✓ Customer journey 
✓ Campagnestrategie 
✓ Contentstrategie
✓ ABM-strategie

Exclusieve samenwerkingen
Kies je voor ons, dan kiezen we voor jou. Dat betekent dat we persoonlijk betrokken zijn bij jouw succes en zorgen voor écht succesvolle resultaten. Als we met elkaar in zee gaan, dan zijn vertrouwen en transparantie voor ons de belangrijkste keywords. Om je de hoogst haalbare kwaliteit te kunnen garanderen, nemen we jaarlijks maximaal 24 klanten aan.
Passen wij bij elkaar? Dat ontdek je hier
  • ''We zien een duidelijke toename van afspraken in de showroom en de omzet op onze webshop. Door jullie persoonlijke en gedisciplineerde benadering, dwing je ons om actief te blijven. In het verleden lieten we het nog wel eens versloffen.''

  • Rudy Stroink

    ''Synerflow is een proactieve partner die ons continue challenget waardoor we continue het beste uit onze samenwerking halen. Daarnaast is het erg prettig dat ze met korte lijnen werken en een hands-on mentaliteit hebben met daarbij verstand van zaken. ''

  • Boek Marketingfacts 2023-2024

    NIMA Marketingfacts Jaarboek 2023-2024

    Het NIMA Marketingfacts jaarboek is een populair handboek voor marketing-professionals. Als Nima B2B-bestuurslid schreef Wing het hoofdstuk over B2B-marketing. Ben je geïnteresseerd in actuele statistieken, ontwikkelingen en best practices binnen de B2B-marketing? Bestel het boek dan gauw! 

    Boek bestellen

Wat wil je nog meer van ons weten?

  • Wing Cheung

    Wing Cheung

    Eigenaar
  • Fibi van Onna

    Fibi van Onna

    Digital Marketing Consultant

Online artikelen van Synerflow

Regelmatig delen we onze kennis via onze website, nieuwsbrief, NIMA en het Marketingfacts-platform. Hieronder vind je een overzicht van onze nieuwste publicaties.

Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

Onderzoek wijst uit dat een jaar zonder advertenties je verkoopresultaat met bijna 50 procent kan verminderen. En dat is jammer, want het herstellen van een vervaagde merkherinnering kost aanzienlijk meer ...
Marketing en Finance alignment

Marketing en Finance alignment

Ben je als B2B marketeer een eind op weg met de alignment tussen marketing en sales? Dat zou mooi zijn, want het is tijd om een volgende verbinding te leggen. ...
Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

Als B2B marketeer herken je je ongetwijfeld in de volgende situatie: Yes we hebben leads gegenereerd die door sales kunnen worden opgevolgd! Binnen de marketingafdeling is iedereen blij en superenthousiast ...
Branding in het B2B-marketingplan van ’23

Branding in het B2B-marketingplan van ’23

Wie het hoofdstuk over B2B Marketing in het NIMA Marketingfacts jaarboek heeft gelezen, weet het: uit recent onderzoek blijkt dat een kwart van de B2B-bedrijven gemiddeld minder dan 20% van hun marketingbudget ...
Lone B2B-wolf: kom es uit je hol!

Lone B2B-wolf: kom es uit je hol!

De scherpste tips voor de eenzame B2B-marketeers om hogere output te realiseren (en gelukkiger te worden) Binnen de wat meer traditionele B2B-organisaties zijn de marketing-verwachtingen vaak niet eens de resultaten, ...
De mindset van topmarketeers

De mindset van topmarketeers

Wanneer je te veel met de concurrentie bezig bent, zorgt dit ervoor dat je focus verliest op je eigen strategie Er is aandacht genoeg voor de methoden en theorieën van ...